Każdy e-biznes musi posiadać internetową nieruchomość, jaką jest domena. Stronę czy sklep będziesz zmieniał w przyszłości, ale prawdopodobnie domena pozostanie ta sama – niczym dom, który stoi na działce: możesz go zburzyć, przebudować, ale Twoja działka pozostanie w tym samym miejscu. Warto dobrze wybrać własny adres, gdyż będzie reprezentował Twoją firmę, będąc rozszerzeniem Twojego adresu e-mail.
Możesz wybierać miedzy wieloma rozszerzeniami (potocznie końcówkami).
Najpopularniejsze to:
Tak naprawdę z punktu widzenia SEO nie ma znaczenia, którą domenę wybierzesz. Ważne, aby była ona jak najprostsza i prezentowała Twoją firmę w możliwie najlepszy sposób. Szukając domen, prawdopodobnie trafi się sytuacja, że Twoja wybrana nazwa będzie już zajęta. Spróbuj zmienić nazwę lub poszukać domeny w innym rozszerzeniu. Masz też do wyboru bardziej finezyjne jak np. domena .fm (narodowa domena Mikronezji), .shop, .design, .co
Nazwa domeny nie może zawierać polskich znaków. Wyjątkiem są polskie domeny .pl i com.pl, ale odradzamy to rozwiązanie z uwagi na możliwość pomyłki i niską świadomość użytkowników Internetu, że takie domeny w ogóle można stosować. Unikaj też myślników w domenach – to wydłuża domenę w fonetycznym przekazie.
Jeśli nie wiesz, od czego zacząć, przeanalizujemy Twój biznes, zaproponujemy dostępne rozwiązania i zarejestrujemy domenę dla Ciebie.
Pomożemy w procedurze transferu domeny do nas. Mamy szerokie doświadczenie przy przenoszeniu domen od wielu rejestratorów.