Ale zacznijmy od początku.
Zapewne zauważyłeś, że jak szukasz informacji w Google to często na początku wyników pokazują się strony podpisane: „Reklama” lub „Sponsorowane”? To jest właśnie tekstowa reklama Google Ads (dawniej AdWords), czasem nazywana linki sponsorowane.
Reklama Google Ads to forma reklamy typu PPC czyli Pay Per Click, gdzie w odróżnieniu od SEO płaci się za każde kliknięcie w reklamę. Model zakłada, że nie ma stałej stawki CPC (Cost Per Click) za 1 kliknięcie. Stawka zależy od wielu czynników, a głównym jest konkurencja w danej branży/regionie – im więcej chętnych do reklamowania się na te same słowa kluczowe, tym stawka staje się wyższa. Dodatkowo im wyższa stawka konkurentów, tym wyższy koszt kliknięcia.
Za pomocą systemu Google Ads możliwe jest wyświetlanie reklam zarówno w wyszukiwarce Google (sieć wyszukiwania), serwisie YouTube, jak i na stronach i aplikacjach/stronach zewnętrznych, których Google nie jest właścicielem, a ich wydawcy tylko udostępniają część swojej powierzchni na potrzeby reklam – tzw. sieć reklamowa.
Prawdopodobnie… tak. Prócz wielu zalet reklama PPC ma ona jedną zasadniczą wadę: możliwość kliknięcia przez naszego konkurenta. O ile stawki w naszej branży są na groszowym poziomie np 0.3 zł to nie jest aż tak źle, ale dla branż, w których za każdy klik na wysokiej pozycji płacimy 30 zł?
Jako jedna z niewielu agencji proponujemy unikalny systemem zabezpieczania przez wyklikiwaniem reklam przez konkurencję.
Co to oznacza w praktyce? Jeśli Twoi konkurenci świadomie klikają w Twoje reklamy, aby zmarnować Twoje pieniądze, czyli niecnie „wyklikać budżet”, to nasz monitoring będzie o tym wiedział, a dany adres IP zostanie zablokowany przed wyświetlaniem kolejnych reklam, czyli „klikacz” nawet nie będzie wiedział o tym czy jest zablokowany czy nie bo reklamy przy kolejnym wyszukaniu po prostu się nie pojawią. A co z kliknięciami ze smartfona? Mmay na to sposób – przy wykryciu ruchu z podobnych adresów IP blokujemy całą pulę adresową. Fajnie prawda? 🙂
Jeśli zlecasz prowadzenie Google Ads agencji, która zajmie się tym profesjonalnie to cena za kampanię zawiera 2 składniki: doładowanie kampanii Google czyli budżet przeznaczony na kliknięcia i koszt obsługi agencji, czyli koszty przygotowania i optymalizacji kampanii.
Dla Twojej wygody to my rozliczmy się z Google za Ciebie. Opłaty doładowania oraz prowizję będziesz miał na polskiej fakturze VAT, co ułatwi Ci księgowanie i sprawi, że koszty kampanii będą jasne. Pamiętaj, że samodzielne prowadzenie kampanii wiąże się z podpięciem własnej karty kredytowej i rozliczanie faktur kosztowych z Irlandii i naliczeniem polskiego VATu.
Nie ukrywamy kosztów kampanii, a rozliczenie jest całkowicie transparentne i masz do niego wgląd w każdej chwili!
Możemy zablokować też IP Twojej konkurencji
Zadzwoń: 606 75 31 75 – lub napisz
Wybierając kampanię Ads przygotowaną przez nas jako Partnera Google otrzymasz 1200 zł na doładowanie konta pod warunkiem wydania takiej samej kwoty (lub wyższej) przez 2 miesiące. To się opłaca!