Google Ads – Kampanie SEM

Google Ads – co to jest?

Zapewne zauważyłeś, że jak szukasz informacji w Google to często na początku wyników pokazują się strony podpisane: „Reklama”? To jest właśnie tekstowa reklama Google Ads (dawniej AdWords), czasem nazywana linki sponsorowane.

Reklama Google Ads to forma reklamy typu PPC czyli Pay Per Click, gdzie w odróżnieniu od SEO płaci się za każde kliknięcie w reklamę. Model zakłada, że nie ma stałej stawki CPC (Cost Per Click) za 1 kliknięcie. Stawka zależy od wielu czynników, a głównym jest konkurencja w danej branży/regionie – im więcej chętnych do reklamowania się na te same słowa kluczowe, tym stawka staje się wyższa. Dodatkowo im wyższa stawka konkurentów, tym wyższy koszt kliknięcia.

Za pomocą systemu Google Ads możliwe jest wyświetlanie reklam zarówno w wyszukiwarce Google (sieć wyszukiwania), serwisie YouTube, jak i na stronach i aplikacjach/stronach zewnętrznych, których Google nie jest właścicielem, a ich wydawcy tylko udostępniają część swojej powierzchni na potrzeby reklam – tzw. sieć reklamowa.

Co wyróżnia nasze kampanie?

Prócz wielu zalet reklama PPC ma ona jedną zasadniczą wadę: możliwość kliknięcia przez naszego konkurenta. O ile stawki w naszej branży są na groszowym poziomie np 0.3  zł to nie jest aż tak źle, ale dla branż, w których za każdy klik na wysokiej pozycji płacimy 30 zł?

Jako jedna z niewielu agencji proponujemy unikalny systemem zabezpieczania przez wyklikiwaniem reklam przez konkurencję.

Co to oznacza w praktyce? Jeśli Twoi konkurenci świadomie klikają w Twoje reklamy, aby zmarnować Twoje pieniądze, czyli niecnie „wyklikać budżet”, to nasz monitoring będzie o tym wiedział, a dany adres IP zostanie zablokowany przed wyświetlaniem kolejnych reklam, czyli „klikacz” nawet nie będzie wiedział o tym czy jest zablokowany czy nie.

Ile kosztuje Google Ads?

Jeśli zlecasz prowadzenie Google Ads agencji, która zajmie się tym profesjonalnie to cena za kampanię zawiera 2 składniki: doładowanie kampanii Google i  koszt obsługi agencji. Aktualnie kampania musi mieć podpiętą aktywną kartę kredytową, aby Google mógł pobrać wynagrodzenie.

Dla Twojej wygody to my rozliczmy się z Google za Ciebie. Opłaty doładowania oraz prowizję będziesz miał  na 1 fakturze VAT, co ułatwi Ci księgowanie i sprawi, że koszty kampanii będą jasne.

Nie ukrywamy kosztów kampanii, a rozliczenie jest całkowicie transparentne!

Cennik Google Ads

  • ADS 1000
  • do 1000 zł
    budżetu dla Google
    • Prowizja za prowadzenie:
      200 zł netto/m-c
    • Monitoring IP (opcjonalnie):
      +50 zł netto/m-c
    • Kupon 250 zł na start dla nowych kampanii:
  • ADS 2000
  • do 2000 zł
    budżetu dla Google
    • Prowizja za prowadzenie:
      400 zł netto/m-c
    • Monitoring IP (opcjonalnie):
      +50 zł netto/m-c
    • Kupon 250 zł na start dla nowych kampanii:
  • ADS 3000
  • do 3000 zł
    budżetu dla Google
    • Prowizja za prowadzenie:
      600 zł netto/m-c
    • Monitoring IP:
      Gratis!
    • Kupon 250 zł na start dla nowych kampanii:
  • ADS 5000
  • do 5000 zł
    budżetu dla Google
    • Prowizja za prowadzenie:
      1000 zł netto/m-c
    • Monitoring IP:
      Gratis!
    • Kupon 250 zł na start dla nowych kampanii:

Powyżej 5000 zł – wycena indywidualna

Opinie o naszych kampaniach Ads

To, co najbardziej podoba mi się we współpracy z Brainbox to uczciwość, profesjonalizm i dobry kontakt. Temat reklam Google Ads nie jest łatwy, a oni potrafią wytłumaczyć jak działa i dlaczego warto spróbować.

Monika

Korzystaliśmy już wcześniej z reklam Google Ads, ale mieliśmy problem z konkurencją, która wyklikiwała nasz budżet. Dzięki temu, że Brainbox trzyma rękę na pulsie, nie musimy się już o nic martwić! Pilnują budżetu i alarmuj, w razie gdyby coś się działo. O to chodzi!

Piotr

Wiedzieliśmy, że chcemy pojawiać się w reklamach Google, ale nie wiedzieliśmy dokładnie, na czym to polega i jak działa. Brainbox poprowadził nas przez cały proces działania tej formy promocji i się tym opiekuje, niczym nie musimy się martwić. Polecamy.

Marta i Paweł

Zamów reklamy Google Ads