Strona internetowa – Twoja wizytówka

Strona internetowa to absolutny must have praktycznie każdego biznesu, zaczynając od restauracji, przez salony kosmetyczne, na zakładach pogrzebowych kończąc. Profil na Facebooku, Instagramie, TikToku, portalu branżowym czy Mapka w Google Moja Firma powinny pozostać uzupełnieniem ułatwiającym kontakt z Twoją firmą, pozwalającym Klientom być na bieżąco z promocjami i nowościami.

Pamiętaj, że większość treści, jakie dodajesz na swoje profile w mediach społecznościowych, mogą za kilka dni już nigdy nie zostać znalezione. Czasem jest to bardzo ciekawa realizacja czy piękne referencje od Klienta. Te treści znikną w potoku informacji – chcesz tego? Własna strona internetowa to miejsce w pełni spersonalizowane pod Twoje wymagania, z treściami, które znikną tylko wtedy, kiedy Ty sam o tym zadecydujesz.

Za nami wiele udanych projektów, ale chętnie zrobimy z Tobą kolejny.

Jaka powinna być Twoja strona internetowa?

Czytelna

Strona powinna mieć jasny przekaz informacji i w możliwe krótkim czasie pozwalać użytkownikowi zorientować, o co chodzi i w co klikać. Oczywiście wyjątkiem są strony typowo wizerunkowe, gdzie najważniejsze to zrobić wielkie WOW!

Użyteczna

Użyteczność (tzw. web usability) to zespół cech odnoszących się do funkcjonalności, przejrzystości i ergonomii strony internetowej. Temat użyteczności witryny jest niezwykle ważny. Może on ostatecznie zadecydować o tym, czy wszystkie wysiłki zaproszenia potencjalnego klienta na naszą witrynę nie pójdą na marne. Szkoda stracić klienta poprzez nieużyteczną stronę. Pamiętajmy, że przycisk „wstecz” można kliknąć w każdej chwili i wybrać inną firmę.

Responsywna

Czy wiesz, że ok. 73 proc. osób odwiedzi Twoją stronę korzystając z telefonu komórkowego lub tabletu? A trend jest taki, że w kolejnych latach odsetek ten będzie jeszcze większy. Warto o tym wiedzieć i przewidzieć, jak strona internetowa będzie wyglądać na małym ekranie smartfonu.

Szybka

Wszyscy dziś jesteśmy przyzwyczajeni do szybkiej informacji. Według statystyk, stracimy prawie ¼ ruchu na naszej stronie, jeśli będzie się ona ładowała trzy sekundy (w porównaniu do strony, która załaduje się w 1 sekundę). Jeśli strona będzie jeszcze wolniejsza (5 sekund), stracimy 35 proc. potencjalnych klientów. Przy dużych międzynarodowych projektach stosujemy serwery CDN (Content Delivery Network) lub strony AMP (Accelerated Mobile Pages).

Opinie naszych Klientów

Nie mieliśmy strony internetowej - dziś wiemy, że to błąd. Błąd, który naprawił niezawodny Brainbox 😉 Przemiła współpraca, prowadzenie krok po kroku przez proces powstawania strony i poprawki aż do pełnego zadowolenia. To na pewno nie koniec naszej współpracy!

Ewelina

Mieliśmy starą, nieaktualną stronę, a Brainbox stworzył dla nas nową. Każdy etap pracy był z nami konsultowany, liczono się z naszym zdaniem przy wybieraniu elementów strony. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnej współpracy i na pewno będziemy dalej polecać usługi tej firmy.

Kamil

Bardzo dziękuję zespołowi Brainbox za stworzenie strony internetowej. Jest przejrzysta i łatwa w obsłudze, a jak chcę coś zmienić to nie ma z tym żadnego problemu, kontakt z Panem Bartkiem też zawsze przyjemny. Polecam!

Magda

Przykładowe realizacje stron internetowych

To co, zrobimy wspólnie stronę internetową?